Nyitvatartás: 08-16 Tel: +36-29-410-550

Hírek - újdonságok

2018.06.18.
Elindult a regisztráció az Online Számla rendszerben
A július elsejétől kötelező számlaadat-szolgáltatáshoz regisztrálnia kell mindenkinek, aki belföldi adóalanyok számára legalább 100 ezer forint áfatartalmú számlát állít ki akár számlázó programmal, akár számlatömbben. A NAV Online Számla felületén a mostantól elvégezhető regisztrációhoz ügyfélkapus hozzáférésre van szükség.
Függetlenül attól, hogy a számlát számlázó programmal vagy kézzel állítja ki valaki, mindenképpen regisztrálnia kell a NAV Online Számla rendszerében, hogy az adatszolgáltatást el lehessen végezni. Mostantól elérhető a regisztrációs felület: https://onlineszamla.nav.gov.hu/regisztracio. A regisztrációt annak kell elvégeznie, aki az adott vállalkozás nevében a NAV előtt törvényes képviselőként vagy állandó meghatalmazottként eljárhat.
A NAV Online Számla aloldaláról két kattintással az Ügyfélkapu bejelentkezési oldalára érkezik az, aki a vállalkozást képviseli, és aki sikeres azonosítás után megkezdheti a regisztrációt. Ennek eredményeként, a regisztrációt végző személyéhez kapcsoltan létrejön egy elsődleges felhasználó, aki az adott adózó ügyeiben a webes felületen teljes körű intézkedési joggal rendelkezik.
A számlázó programmal történő adatküldéshez az úgynevezett technikai felhasználót is létre kell hozni, amihez egy jelszó megadása, illetve a jogosultsági szint beállítása szükséges. Ez biztosítja azt, hogy az adatszolgáltató számlázó programja a számlák adatait emberi beavatkozás nélkül, időben és szabályosan továbbíthassa a NAV-hoz. A technikai felhasználó regisztrálása után lesznek hozzáférhetők a számlázó program és a NAV szervere közötti kommunikációhoz szükséges további technikai elemek (felhasználónév, xml aláírókulcs, cserekulcs).
Lehetőség van arra, hogy egy gazdálkodó szervezeten belül ne csak a törvényes képviselő férjen hozzá a rendszerhez. Létrehozhatók másodlagos felhasználók, akik jogosultságuknak megfelelően használhatják a rendszert. Ezeket a jogosultságokat az elsődleges felhasználó határozza meg számukra, például számlatömböt, azaz kézi számlát használó vállalkozások számláit feltölthetik; lekérdezéseket végezhetnek.
Regisztrálni július elseje után is lehet, de legkésőbb az első adatszolgáltatással érintett számla kiállításáig el kell végezni a műveletet. A korábbi,tesztrendszeri regisztráció nem elegendő, mert az csak a tesztelés lehetőségét biztosítja.
Videóbemutató: https://onlineszamla.nav.gov.hu/regisztracio/start
A rendszerről szóló információk, a regisztráció menetét bemutató leírás és videó, a gyakori kérdésekre adott válaszok a NAV honlapjáról elérhető Online Számla aloldalon találhatók: https://onlineszamla.nav.gov.hu. A regisztrációval kapcsolatban technikai segítség kérhető a NAV Infóvonalán (1819-es telefonszám, 7. menüpont, 2. almenüpont – Informatikai segítségnyújtás) vagy írásban a nav.gov.hu/nav/e-ugyfsz/levelkuldesfunkciónál a „Számlaadat-szolgáltatás, informatikai problémák” tárgy kiválasztásával.
Nemzeti Adó- és Vámhivatal


Üdvözlettel: Leichter Péter

Tisztelt Ügyfelünk!

Mint bizonyára már értesültek róla, 2018.07.01-től bevezetésre kerül az online számla adatszolgáltatási kötelezettség.Kollegáink az elkövetkezendő pár napban felveszik Önökkel a kapcsolatot és az EnterPrice program frissítésre kerül, amely verziója megfelel az új törvényi előírásoknak. Kérjük, könyvelője segítségével ügyfélkapun keresztül készítsenek egy „technikai” felhasználót, amely megléte elengedhetetlen, mivel ezen keresztül küldi a program a NAV szerverre az adatokat.
FONTOS!!!
Kérjük kollégáink munkája elősegítése végett az alábbi – a regisztráció során kapott adatokat - mentse el, rögzítse, mivel csak ezen adatok birtokában tudjuk frissíteni a rendszert!
• Technikai felhasználó neve
• Technikai felhasználó jelszava
• Adóazonosító – technikai felhasználóval azonosított adózó adóazonosítója
• Aláírókulcs
• Cserekulcs
A regisztrációval kapcsolatos információkat az alábbi linken talál:
https://www.otpebiz.hu/hogyan-regisztraljak-a-nav-online-szamla-rendszerebe/?utm_source=otp&utm_medium=email&utm_campaign=2018-06-navreg-otp4

Együttműködésüket köszönjük!


Üdvözlettel:

Leichter Irodatechnika Kft


Bemutatjuk sorszámhívó készülékünket, melyet élesben használnak orvosi rendelőben, de egyházi és egyéb felhasználásra is ajánljuk.
Az alábbi linken ** rövid ismertetőt láthat róla.


Tisztelt Partnereink, Ügyfeleink!

Örömmel tájékoztatunk mindenkit, hogy megkaptuk az M-Pos Online 4.0 üzemanyagkút-kezelő pénztárgép forgalmazási engedélyét A224 engedélyszámon.
A határozatot megtalálják az E-Dokumentumok/üzemanyagkút mappában.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2017 augusztus 1-től új helyre költöztünk: 2200 Monor, Petőfi Sándor u 28.

Nyitvatartásunk változatlan!

PÉNZVÁLTÓK FIGYELEM!

Végre megtörtént amire vártunk! :)

Örömmel tájékoztatunk minden kedves partnerünket, hogy az engedélyt megkaptuk! Kollégánk a napokban felveszi a kapcsolatot a programozóikkal, a további teendőkkel kapcsolatban. 

Tisztelt Ügyfeleink!


Tájékoztatjuk Önöket, hogy a cégünk által forgalmazott SMOKE nevű trafik készletkezelő program a törvényi változások miatt kiírt újraminősítési vizsgálaton sikeresen megfelelt. 2016 decemberétől megkezdjük a szoftverek frissítését.




További híreket a Rólunk/hírek menüsor alatt
talál....

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2016 áprilisától a pénztárgépeken kötelező éves felülvizsgálatot csak a telephelyen lehet elvégezni. Kérjük mindenki figyeljen a lejárati dátumra, ami az előző felülvizsgálattól számított egy év. Ez azt jelenti, hogy a lejárati idő előtt kell elvégezni. Továbbá a szüneteltetett pénztárgépeken sem maradhat el a felülvizsgálat. Ebben az esetben kérni kell az informatikai szolgáltatótól a felülvizsgálat idejére a pénztárgép aktiválását.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy megjelent a Magyar Közlöny 146. számában a 9/2016. (III. 25.) NGM rendelet által
módosított 48/2013. (XI. 15.) NGM rendeletben szereplő kötelezetti kör bővítésére és az új műszaki specifikáció alapján módosított szoftver engedélyeztetésének beadására előírt határidők módosításáról szóló 36/2016. (IX. 27.) NGM rendelet. A 36/2016. (IX. 27.) NGM rendelet értelmében a kötelezetti kör (első) bővítésének határideje 2016.09.30-ról 2017.01.01-re módosult, és ugyanekkor lép hatályba az eredeti terv szerinti második bővítési kör is.

Továbbá 2017. január 1-jét követően kizárólag a Mód. rendelet által megállapított követelményeknek
megfelelő pénztárgép helyezhető üzembe.





A 36/2016. (IX. 27.) NGM rendelet letölthetőITT!

(a 146. Magyar Közlöny 70049. és 70050. oldalán található a
Rendelet)




Leichter Irodatechnika Ltd.
  • Mátyás Király Utca 15/A 2200 Monor Hungary
  • Phone: +36 20 4405325
  • Fax: +36 29 410550

Contact(s) Mr. László Bartha Exhibition stand Hall 6, 


Stand F36 Leichter Irodatechnika, Hall 6,


Stand F36 Schließen


Co-exhibitor with: Hungarian Pavilion Topic: Hungarian Pavilion


2013. március 5-9. között
Hannoverben rendezik meg a CeBIT (www.cebit.de) információtechnológiai kiállítást, amelyen a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) kollektív magyar megjelenést szervez. 

A CeBIT a világ egyik legnagyobb nemzetközi informatikai szakvására, melyen 2012-ben több mint 4000 kiállító, 300 000 szakmai látogató vett részt a világ 110 országából.

A magyar stand a 6-os csarnokban, az F36-os standhelyen lesz megtalálható, melyen idén az alábbi 12 vállalat jelenik meg:

Attrecto Zrt.

Aximit Pro Kft.

CO3 Kft.

Comfort-Solution Kft.

CrossInfo Hungary Kft.

Dension Audio Systems Kft.

Dolphio Consulting Kft.

Geoview Systems Kft.

Kancellar.hu Zrt.


Leichter Irodatechnika Kft.

StarSoft Számítástechnikai Bt.

UNICOMP Informatikai Kft.